Your browser is outdated. Upgrade your browser for better user experience and security

Vragen?

Tevreden of ontevreden?

De medewerkers van Sint Oda geven elke dag het beste van zichzelf om het beste uit iedere gast te halen. Daarom is onze zorg zo persoonlijk mogelijk. Maar soms kan het gebeuren dat er eens iets niet naar wens verloopt.

Daarom vinden we het belangrijk dat ongenoegens of klachten ook gemeld worden. Op die manier kunnen we onze zorg bijsturen.  

Praat erover 

Ben je ergens niet tevreden over? Meld het dan aan jouw leefgroepbegeleider. Samen bekijken we hoe we tot een oplossing kunnen komen. 

Deel je het probleem liever niet met je leefgroepbegeleider? Of kom je er samen niet uit? Dan kan je terecht bij je vertrouwenspersoon van onze sociale dienst.

Of je kan hier het formulier invullen. Je vertrouwenspersoon contacteert je zo snel mogelijk om hier gevolg aan te geven. 

Word Sint Oda Ambassadeur 

Maar uiteraard horen we het ook graag als je tevreden bent. Geef je leefgroepbegeleiders gerust een compliment. Of deel je ervaringsverhaal met anderen. Stuur dan een mailtje naar communicatie@oda.stijn.be en word Sint Oda Ambassadeur. Wie weet staat jouw mooie verhaal binnenkort in ons magazine of op deze website.